28 kwietnia w ZSP w Ryglicach odbyło się podsumowanie konkursu informatycznego, zadaniem uczestników było zaprogramowanie ciekawej gry, interaktywnej animacji w dowolnym języku programowania.
Konkurs skierowany był do wszystkich uczniów ZSP w Ryglicach.
Konkurs miał na celu propagowanie wśród młodych ludzi zainteresowania nowymi technologiami oraz stymulację logicznego i kreatywnego myślenia poprzez programowanie i kodowanie. Dodatkowym celem konkursu było rozwijanie zainteresowań programistycznych i umiejętności korzystania z programów użytkowych.
Konkursowicze wykazali się niezwykłą kreatywnością i pomysłowością w przygotowaniu gier.
Podsumowanie konkursu odbyło się w szkole w dniu 28.04.2023 r. Pan Dyrektor Janusz Szczęch pogratulował wszystkim uczestnikom, wręczył finalistom dyplomy oraz fantastyczne upominki i nagrody rzeczowe.
Wyniki prezentują się następująco:
- I miejsce zdobyła drużyna z klasy 1 TI
(Krzysztof Usarz, Krzysztof Siwek, Victoria Piątek, Damian Uchwat). Laureaci przygotowali 3 gry przygodowo-zręcznościowe (T-rex, Flappy Bird oraz Santa Clouse) i quiz interaktywny.
- II miejsce zdobyła drużyna z klasy 3 TI
(Witold Kawa, Brygida Błońska, Marcin Grzebieniowski oraz Szymon Mikos). Laureaci zbudowali pojazdy mBoty i zaprogramowali ruch robotów po jezdni z czujnikiem ruchu, sensorem kolorów i opcją omijania przeszkód.
- III miejsce zdobyła drużyna z klasy 1 TI (Igor Kmiecik oraz Paweł Zima) za przygotowanie gry zręcznościowej na bazie silnika Unity.
Dziękuję wszystkim uczestnikom konkursu za zaangażowanie i programistyczną rywalizację, ciekawe projekty oraz wygranie fantastycznych nagród.
Programowanie to ciekawa pasja, zachęcam wszystkich uczniów do dalszego kodowania i rozwijania swoich umiejętności w wolnym czasie.
Organizator i koordynator konkursu: Michał Szydłowski.